you are so yesterday

jessica här nu igen!

kvällen igår va nice! var ju som sagt med elsa, alicia, daniel och markus. Vi kollade på film.. "high crimes". Mycket seriös och jag fattade ingenting, och det var jag inte ensam om. Hahha. sen spelade vi pictionary. Jag och daniel va i lag, men förlorade stort :(
vid 10, bestämde vi oss för att sticka in till stan för att käka. Utan att ha någon aning om vad som är öppet, så sticker vi först till mcdonalds i stan, men de hade precis stängt. Sen tar vi bussen till evergreen.. men det var också stängt. När drömmarna om mat var döda, träffar vi niclas och coffe, som då säger att mcdonalds uppe vid a6 har nya öppetider och har öppet 24/7, så vi åkte upp dit, och det stämmde :D

idag hörde jag rykten om skridskor, men när jag kollade ut genom fönstret och ser att det är 1 meter snö, så börjar jag fundera, haha. ska snacka med elsen sen och se vad hon säger. :)




här får ni en bild på min lilla älskling
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0