jag bara gråter, gråter och gråter

hej på er, guess whoo, jessica så klart. igen.. haha :)
kom hem från ett rätt nice träningspasspå friskis som sagt, blev rätt mycket kondition. btw så har min mp3 börjat funka igen, yeeey. så satt och lyssnade på massa gammla goa låtar från sommras, as nice.

kunde inte hålla mig till att kolla på vampire daireis tills imorgon, så kollade på det nyss. GUUUUUD VA BRA DET ÄR! jag bara gråter, gråter och gråter, helt sjukt vad sorgligt det blev i slutet :) låten som kommer här under spelades också i avsnittet. så jävla fin, för en gångs skull kommer nog malin och johanna gilla en låt som jag lägger in. jason walker - down



underbart! nu blir det sängen snart för min del. godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0