jag hatar handel

tjusan! jessica här :] kom precis hem från skolan, ätit macka och druckigt oboy.. grejer det. nu hammnade jag här, försöker hitta en låt med leona lewis som jag och malin hörde inne på Once i stan.. går inte så bra.

jag hatar handel! gymnasieprogramet alltså. allt är så jävla tråkigt så det fins inte. Klassen kommer inte överrens någonstans, och jag somnar typ på varje lektion. jag och malin funderar starkt på att byta, hon till forografering och jag till dans. men det är inte i jönköping isåfall. men det är bara en tanke vi har, får se vart den tar oss.




so what if it hurts me?
so what if i break down?
so what if this world throws of the edge,
my feet run out of ground?


Kommentarer
Postat av: amandaljungdahl

alltså, ni inser väl att om ni byter ifrån handel så finns det ingen malin och jessica mer?!!!!!

2010-03-17 @ 20:09:52
URL: http://mndi.blogg.se/
Postat av: Ica

Menar det, byt inte :(

2010-03-20 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0