ni får ursäkta oss!

hej på er, jessica här. förlåt för sämst uppdatering senaste veckan, bara johannii som har vart på hugget.
hamnade här nu. ska kolla på vampire dairies så fort jag är klar med inlägget, missade nämligen det i torsdags ;)

jag och malin har varit galna, vi har sovit över varenda dag sen lördags förra veckan. fråga mig inte varför, men så har det blivit. brukar hata att sova själv, men för en gångs skull kan jag säga att det ska bli skönt :D men vad har hänt mer i veckan? har varit med sebbe en hel del ♥, tränat och vart med annat folk. Skolan har varit hur chill som helst. Många inställda lektioner, och tidiga dagar.. ändå kan jag inget att än längta till påsklovet näsya vecka. äger inga nya bilder för tillfället, men ni kan få några låtar istället.

världens finaste lifehouse - everything



party up lmfao ft. lil jon - shots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0