tjurenferdinand blogg gästar

Tjena bloggen! Ferdinand här. Jag tänkte jag skulle höja standarden på den här trevliga men inte alltid så klockrena bloggen, saladsblad. Jag tänkte jag skulle komma med lite humor och berätta en roliga historia jag läste igår. Den går så här: Två blåbär satt på en brygga o sen började det blåsa jättemycket och då lät det så här plop, plop. Haha fy fan vad roliga jag är!


För er som inte vet så går jag i Jessicas och Malins klass. Jag är den där sköna snubben som sitter längst bak i klassrummet som alla älskar, han som alltid har något roligt att säga och som vet allt. Malin har en liten fetish, sitter hon och säger här när jag försöker skriva, hon tänder på min djupa blick. Vilket är ganska trevligt i och för sig men det är jobbigt när hon jämt söker ögonkontakt. Det är ganska jobbigt när folk sitter och stirrar på en. På tal om det, när jag åkte buss för ett tag sen och skulle träffa min goda vän Eda så satt det en tjej mitt emot mig och hon kunde inte sluta kolla på mig (jag kan förstår henne, det skulle du också om du såg mig). Det var bland det jobbigaste jag vart med om på en buss, vi satt och hade en stirrtävling i en halvtimma och jag vägrar att bli utstirrad av nån liten tjej. Men hon vann! Jag började nästan asgarva, så det slutade med att jag satt och kollade ut genom förnstret den sista biten och tänkte hela tiden "titta inte på henne, titta inte på henne, du börjar bara asgarva, du skämmer ut dig själv!". Så jag förlorade tyvär.

Både Malin och Jessica sitter här bredvid och ser rätt sura ut, de värkar inte gilla mitt bloggande. De säger att jag e lam och dryg och de skrattar åt mig när de inte ser sura ut. Men de e rätt söta när de är sura. Jessica säger att jag ska lägga upp en låt så nu ska jag ta reda på hur man göra det. Hon vill också ha en bild på mig, hon kan helt enkelt inte få nog av mig.




Här är en låt med papa roach. den e bra tycker jag. jag lyssnar för det mesta på hiphop men den senaste tiden har jag lyssnat på lite annat. Den här låten har vart min favoritlåt i en vecka. Så lyssna och njut!
Jag börjar om 5 minuter så nu ska jag gå. Jessica suger för övrigt på Crazy Taxi, Malin har ibland samma frisyr som lilla my och Johanna bloggar helt klart bäst. Efter mig. Nu kan inte Jessica längre vänta på en bild på mig, hon har suttit och tjatat om en bild nu jättelänge. Malin börjar se lite trött ut. Det här var nog allt, här kommer en bild på mig. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: amandaljungdahl

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

förlåt, men det här var nog det skönaste inlägget ever på eran blogg! GO ferdiiieee, han borde skaffa egen blogg. var jag seriös där? :o

pussss

2010-03-02 @ 13:21:07
URL: http://mndi.blogg.se/
Postat av: buiuu

dåligt inlägg,´gaybloggaren

2010-03-03 @ 19:02:07
Postat av: jess

för vissa har ju inget bättte liv än att vara taskig :D asshole

2010-03-03 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0